Stránky

streda 26. septembra 2012

Showalter Gena-Tales of an Extraordinary Girl1-Playing with Fire




Vydavateľstvo: Harlequin Books, 2006
Séria: Tales of an Extraordinary Girl 1
Detaily:
·         379 strán
·         Mass Market Paperback
·         anglický jazyk

Belle je má 24 rokov, žije si svoj každodenný život, finančne podporuje otca, ktorý je ťažko chorý a potrebuje neustály lekársky dozor. Od života chce len jedno – 
udržať si prácu a mať stály príjem...

No a toto je problém. Obrovský problém. Najväčší problém, aký môže mať. Za posledný polrok vystriedala 10 zamestnaní, všade bola menej ako mesiac. Pritom nie je vôbec náročná, chce len zaujímavú, pestrú prácu s možnosťou kariérneho rastu vo firme, kde sa neprepúšťa :) Jej pestrý životopis si prečítajte samy, stojí to zato.

Momentálne je servírka v jednej malej kaviarni, kde sa drží iba vďaka vyzývavému výstrihu a push-upkám. No a úchylnému šéfovi, ktorý o tento pohľad nechce prísť tým, že ju prepustí.
Všetko sa však zmení v momente, keď do kaviarne vtrhne neznámy muž v bielom plášti, s tajnými agentmi v pätách...

Moje dojmy:

Belle je neopísateľná postava. Je sympatická, vtipná, snaživá a pracovitá. Alebo radšej ostaňme len pritom, že  sa snaží najviac ako môže. Jej pracovná morálka mi párkrát/väčšinou vytlačila tlak do nebies :) Pritom sa tak neskutočne a zo všetkých síl snažila vyhovieť :) Jej geniálna, ženská logika a zmýšľanie sú neprekonateľné. Škoda, že si to necenia aj jej šéfovia. Ona je najnemožnejšia bad-ass hrdinka akú poznám. Doslova je chodiaca katastrofa, ale tak vtipným a originálnym spôsobom, že sa nedá nemilovať.

Rome je netradičný alfa samec. Od ostatných sa líši v tom, že je rozvedený a má jednu dcérku. A krásnu, dokonalú ex, ktorá ho stále miluje. Aké znervózňujúce, však? :) Čo sa mi na ňom najviac páčilo, že nechcel Bellu neustále ochraňovať. Naopak, všetky jej vlastnosti a schopnosti využil na dosiahnutie svojho cieľa. Medzi nimi to poriadne iskrilo a väčšinou aj horelo :)

Nie je to typická paranormal romanca. Podľa názvu Playing with Fire som si myslela, že to bude tuctový romantický príbeh. Ale NIE! Tu doslova horí na každej strane. Ak nehorí, tak prší, sneží,  mrzne, spustí sa tornádo, alebo záplavy.

Je to netradičná paranormal romanca, najzábavnejšia akú som kedy čítala.Celý čas som sa nahlas rehotala. Všetko je vtipné. Bellin postoj k životu, dialógy medzi ňou a Romeom, medzi ňou a jeho ex, všetky akčné scény, dokonca som sa smiala aj na tom, že jej uhynula rybička... 

Jednou vetou, dajte šibnutej ženskej s pohnutou pracovnou morálkou schopnosť ovládať všetky štyri živly - vzduch, oheň, vodu a zem – a sledujte čo sa stane :)

4 komentáre:

  1. Huh... tohle zní natolik absurdně, že by se mi to i mohlo líbit! Už to mám v kindlu a snad se k tomu brzo dostanu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno, je to úplne nemožná kniha, ale mne sa napriek tomu veľmi páčila, aj po jej dočítaní som mala ešte dlho-dlho super náladu a v jednom kuse som sa usmievala :) Výborne ma naladila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť